Komunikacja jest kluczem do każdego globalnego biznesu

kontakt

O grupie HPS

Grupa HPS tworzy kluczową grupę call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki: HSH Professional partner sieci Play i Orange Polska, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center.HPS poza inwestowaniem w branżę Call Center /Contact Center, zajmuje sie pozyskaniem środków inwestycyjnych dla podmiotów z wielu branż m.in. dla branży IT oraz branży finansowej.

Nasze usługi

Działalność finansowa, doradcza i inwestycyjna na rynku polskim.

Call Center / Contact Center

W HPS Group kluczowymi podmiotami są spółki z branży Call Center. Spółka specjalizuje się w efektywnej sprzedaży oraz przyjaznej obsłudze klienta, m.in. w zakresie infolinii, help desk, back office czy obsłudze reklamacji.

Usługi biznesowe

Współpracujemy z polskimi firmami, międzynarodowymi korporacjami i instytucjami publicznymi. Doradzamy, jak usprawnić działalność według najlepszych, światowych wzorców, dostosować się do wymogów prawnych i w efekcie poprawiać sytuację ekonomiczną.

Produkty konsumenckie

Nasi doradcy w ponad 100 krajach pomagają firmom z sektora produktów konsumenckich dostrzegać, a często także kreować nowe trendy.

Usługi finansowe

Świadczymy na rzecz podmiotów z rynków finansowych pełen zakres usług profesjonalnych: audyt, doradztwo podatkowe, biznesowe i transakcyjne.

Energia i środowisko

Nasi doradcy pomagają firmom i instytucjom związanym z sektorem energetycznym w znalezienie finansowania kluczowych inwestycji.

Technologie Informatyczne

Zadaniem zespołu doradztwa IT jest wsparcie prowadzonej działalności gospodarczej wszystkimi dostępnymi rozwiązaniami informatycznymi, tak aby procesy biznesowe realizowane były w najbardziej efektywny sposób.

Mamy 13 lat doświadczenia

Pomagamy firmom podejmować trafne decyzje
umożliwiając pozyskanie nowych źródeł finansowania.

WIĘCEJ o usługach

Dlaczego wybrać nasze usługi?

Dla naszych Klientów stworzyliśmy dedykowany portfel inwestycji. W zależności od sytuacji rynkowej korygujemy go lub sugerujemy wielkość wpłat, tak aby Klient w czasie hossy zarabiał jak najwięcej, z zachowaniem bezpieczeństwa, a w czasie bessy chronił swój kapitał.

STANDARDY

Zachowanie wysokich standardów pracy i obsługi klientów firmy w całej Polsce.

STRATEGIA WSPÓŁPRACY

Bliska współpraca z klientami, opierająca się na utrzymywaniu stałych kontaktów, pełnej wiedzy o jego działalności i zrozumieniu oczekiwań

ELASTYCZNOŚĆ

Wysoka elastyczność działania i sprawność funkcjonowania struktury organizacyjnej HPS Group

Biuro HPS CC

ul. Jeziorna 4
62-023 Szczytniki

+48 510 613 081

info@hpsgroup.pl

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.